Понеділок, 23.12.2024, 04:54
Персональний сайт вчителя біології та хімії Чернещинського НВК
Лис Ольги Анатоліївни
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Власний особистісний і педагогічний портрет

          Трудову діяльність розпочала   вчителем біології  у даному навчальному закладі.  У 1992 році закінчила Харківський державний педагогічний інститут імені Г.Сковороди  за спеціальністю «Біологія» та здобула  кваліфікацію вчителя біології. Педагогічний стаж - 29 років. За результатами атестації 2013 року  встановлено атестаційну категорію «спеціаліст  вищої категорії».

       Моє  педагогічне кредо – «Спочатку любити, а потім вчити».  Проблема над якою працюю: «Формування екологічної культури на уроках біології та в позаурочний час».

       На мою думку, неможливе повноцінне виховання особистості учня без формування його екологічної культури. У центрі уваги питання екологічного виховання та освіти учнів. У своїй роботі керуюся принципом «від знань до діяльності, у діяльності – виховання». Переконана, що знання, отримані дитиною на уроці, повинні бути реалізовані в її практичній роботі (акціях, операціях). Лише глибокі переконання сформують активну позицію дитини, а в подальшому – і громадянина України, щодо збереження й поліпшення екологічного здоров'я нашої планети.

      Вимога сьогодення-використання сучасних технологій. У своїй роботі  використовую проектні технології, надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять чи виховних заходів, застосовую принципи індивідуалізації та диференціації навчання, створюю мультимедійні презентації до уроку чи позакласного заходу.

      Люблю дітей такими, якими вони є. Доброта і любов до дітей є головним мотивом, стимулом моєї педагогічної діяльності. Ставлюся до турбот і справ дітей з повагою, зацікавлено, по-діловому.

Конструктивне спілкування з дітьми – один із головних аспектів моєї педагогічної діяльності. Намагаюся дотримуватися демократичного стилю спілкування, на кожному уроці відчути і зрозуміти атмосферу класу, емоційний стан учнів. Із перших хвилин уроку створюю психологічний комфорт. Встановлюючи атмосферу педагогічного партнерства, нагадую дітям слова В.Сухомлинського: «Праця і тільки праця – основа всебічного розвитку особистості».

         Я люблю свій предмет, який викладаю. Що може бути захопливішим, ніж відкриття учнями таємниць природи, пізнання життя у всіх його проявах, проникнення у таємниці свого організму зокрема і живої матерії взагалі? 

Я – оптиміст. Вірю у свою педагогіку, вірю в силу виховання, вірю в здібності дітей.

З роками переконуюся, що педагогіка ― це моє покликання: юнацька інтуїція підказала вибір професії, життєвий досвід підтвердив правильність зробленого вибору. Вважаю, що в школі повинні працювати лише такі:

Можна жить, а можна існувати,

Можна думать, можна повторять,

Та не можуть душу зігрівати

Ті, що не палають, не горять.

          Переконана, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися - це єдиний можливий шлях сучасного педагога.  

Мої досягнення











Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz